Mobil- og nettbank
Har du lastet ned ny verjson? Fra 18. oktober kom det en automatisk oppdatering av mobilbanken. Har du ikke en automatisk oppdatering må du laste ned ny selv. Den gamle slutter å virke ca 22. oktober. Det er litt annerledes utseende på den nye, men mye er likt. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt nedenfor, kontakter du oss. Vi er her for deg.
Spørsmål og svar om mobilbank
Hvor ser jeg forsikringene jeg har i Eika?
For å se dine Eika Forsikringer, må du logge deg inn på Eika.no med BankID.
Fra 25. oktober selger vi Frende forsikring, så ta gjerne kontakt med oss for et uforliktende tilbud.
Hvor ser jeg mine spareavtaler i Eika Kapitalforvaltning?
For å se dine fond og aksjer igjennom Eika Kapitalforvaltning, må du logge deg inn i Eika.no eller bruke appen Smartspar.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du ønsker å flytte din sparing.
Hvor ser jeg saldo og bevegelser på mitt Eika Kredittkort?
NYHET: Nytt i mobilbanken er forbruksoversikt
Pga av nytt banksamarbeid, får du nå muligheten til å se din forbruksoversikt på kontoene dine. Den ser den nederst på hovedmenyen "oversikt".
Her kan du velge en eller flere kontoer.
Hvor får jeg opprettet konto i mobilbanken?
Hvor sperrer jeg mitt kort?
Hvor bestiller jeg nytt kort?
Hvorfor ser mobilbanken annerledes ut?
Hvor ser jeg PIN koden til mitt kort?
Hvor ser jeg IBAN nummeret mitt?
Spørsmål og svar om nettbank
Hvor ser jeg mine Eika forsikringer?
Du ser dine Eika forsikringer ved å logge deg på Eika.no.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Frende forsikringer. Kontakt oss gjerne for et uforpliktende møte.
Hvor ser jeg sparingen igjennom Eika Kapitalforvaltning?
Ved å logge deg på Eika.no ser du dine sparinger i Eika Kaptialforvaltning.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du vil flytte sparingen.
Hvor ser jeg min saldo og bevegelser på Eika Kredittkort?
NYHET! Du får nå en forbruksoversikt i nettbanken
Hvor finner jeg PIN koden i nettbanken?
Du kan hente PIN koden på ditt kort som tidligere, under "kort" og "hent pin".
Hvor sperrer jeg mitt kort?
Oppheve sperret kort?
Kan jeg bestille et kort i nettbanken?
Ønsker du å bestille et kort kontakter du oss via sikker melding under "Kontakt oss" og "Meldinger".
Men du kan godt rebestille et kort hvis det f.eks begynner å bli slitt, under "Kort" og velge det aktuelle kortet.